Reklamacje i zwroty

Gwarancja

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od Ciebie, możesz skorzystać z prawa gwarancyjnego, o ile gwarancja została udzielona np. przez producenta, importera lub sprzedawcę, warunki gwarancji zostały wyszczególnione w dokumencie gwarancyjnym, który otrzymałeś wraz z towarem, a wada, która wystąpiła, objęta jest gwarancją i nie upłynął jeszcze jej okres.

Zegarki oferowane przez sklep Zegarkowy.pl są produktami fabrycznie nowymi. Towary zakupione u nas objęte są gwarancją, której czas trwania uzależniony jest od marki produktu.
  

Casio - 36 miesięcy

 

Diesel, Fossil, Tommy Hilfiger - 24 miesiące

 

Timex - 12 miesięcy

 

Zippo - wieczysta gwarancja producenta na działanie

 

Promocyjne/Wyprzedażowe - 12 miesięcy

Reklamacja

Niezależnie od powyższego, jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, a towar nabyłeś jako konsument, masz prawo złożyć reklamację. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się z nami celem ustalenia kolejnych kroków.

 

Uwagi dotyczące sprzedawanego towaru

 

  1. Firma iSpeed s.c. nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia i straty powstałe na skutek skasowania danych w urządzeniach posiadających pamięć w rezultacie nieprawidłowego użycia, napraw lub wymiany baterii.
  2. Dane zgromadzone w urządzeniach posiadajćych pamięć mogą zostać stracone lub zmienione w pewnych warunkach (np. wpływ pola elektromagnetycznego, wstrząs), dlatego tez zaleca się przechowywanie kopii ważnych danych na papierze lub innym nosniku informacji.
  3. Firma iSpeed s.c. nie ponosi odpowiedzialności za skasowanie lub niemożność odzyskania danych w urządzeniach przekazanych do naprawy.
  4. Tolerancja wskazań zegarków kwarcowych wynosi +/- 15 sekund na miesiąc.
  5. Pozniżej przedstawiono klasy wodoodporności zegarków wraz z przykładami uzytkowania.

Każdy kontakt zegarka z wilgocią lub wodą niezgodny z dopuszczalną klasą wodoodporności może doprowadzić do uszkodzenia lub zniszczenia zegarka.

Water Resistant WR - zegarek odporny na zachlapania, nie zanurzać w wodzie.

Water Resistant 30M - zegarek odporny na zachlapania, nie zanurzać w wodzie.

Water Resistant 50M - zegarek odporny na zanurzenie w wodzie, można pływać, nie wolno nurkować.

Water Resistant 100M - zegarek odporny na zanurzanie w wodzie, można nurkować, nie wolno wciskać przycisków pod wodą.

Water Resistant 200M - zegarek odporny na zanurzanie w wodzie, można nurkować i uzywać przycisków pod wodą.

 

Określenia odporności (50M, 100M itd.) opracowano na podstawie pomiarów statycznych. W praktyce, na skutek ruchu, ciśnienie dynamiczne przekracza ciśnienie statyczne.

 

UWAGA!

Nie zaleca się używania zegarków podczas kąpieli na basenach, gdyz substancje stosowane do dezynfekcji wody mogą doprowadzić do uszkodzenia elementów uszczelniających wyrób.

 

Wartunki gwarancji

 

  1. Firma iSpeed s.c. udziela gwarancji na zkupiony towar, której czas trwania uzależniony jest od marki produktu i liczony od dnia jego zakupu.
  2. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.
  3. Karta gwarancyjna jest ważna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Firma iSpeed s.c. nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikłe na skutek wydarzeń losowych oraz innych okoloiczności, za które nie odpowiada sprzedawca.
  5. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie przez autoryzowany punkt serwisowy.
  6. W celu dokonania naprawy, reklamujący zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć kompletne urządzenie wraz z wypełnioną KARTĄ GWARANCYJNĄ I DOWODEM ZAKUPU do punktu serwisowego iSpeed s.c. ul. Księżnej Anny 23 lokal 9, 18-400 Łomża. Reklamujący powinien dostarczyć urządzenie w oryginalnym opakowaniu fabrycznym. W razie braku opakowania fabrycznego ryzyko uszkodzenia sprzętu w czasie trwania transportu do i z punktu serwisowego ponosi reklamujący.
  7. Gwarancja nie obejmuje:
  • czynności, do wykonania których zobowiązany jest uzytkownik we własnym zakresie i na własny koszt np. konserwacja, wymiana baterii (po upływie 6 miesięcy od daty zakupu) oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
  • ścieranie się zewnętrznej powłoki urządzenia.
  • mechaniczne uszkodzenia kopert, bransolet, pasków, zarysowania szkiełka oraz uszkodzeń chemicznych i zanieczyszczeń.
  • wad powstałych wskutek zdarzeń losowych.

8.  Gwarancja traci ważność z powodów:

  •  wadliwego przechowywania i konserwacji urządzenia oraz innych uszkodzeń powstałych z winy uzytkownika.
  • naprawy urządzeń bądź ich otwierania np. w celu wymiany baterii przez osoby do tego nieuprawnione.
  • uszkodzeń powstałych w wyniku nieprzetrzegania instrukcji obsługi i zasad prawidłowej eksploatacji, a także uzytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem.
 

Zgłoszenia reklamacyjne przyjmujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 14:00 pod nr telefonu 662 601 201.
Wszelkie zapytania prosimy kierować na powyższy nr telefonu lub na e-mail: sklep@e-ispeed.pl

Reklamowany towar prosimy wysyłać w dobrze zabezpieczonej paczce wraz z kartą gwarancyjną, dowodem zakupu, oraz z dokładnym opisem usterki na adres:

iSpeed s.c. Serwis
ul. Księżnej Anny 23 lokal 9
18-400 Łomża


Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w czasie nie dłuższym niż 21 dni roboczych od daty dostarczenia reklamowanego towaru do naszego serwisu.

ZWROT PRODUKTU – GWARANTOWANE 14 DNI NA ZWROT

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” masz prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

 

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać ze wzoru dostępnego tutaj. Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej.


Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki, w terminie nie dłuższym niż 14 dni, na adres naszego przedsiębiorstwa dostępny w zakładce „Dane firmy i kontakt”. Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie. Orientacyjny koszt zwrotu możesz ustalić na podstawie naszej zakładki „Czas i koszty dostawy”, pamiętaj jednak, że sklep może mieć zniżki u przewoźników, w związku z czym indywidualny koszt zwrotu może być wyższy od kosztu wysyłki do Ciebie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w większym zakresie niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, sprzedający ma prawo do obciążenia kupującego kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty - ceny produktów, kosztów wysyłki i innych kosztów z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów zwrotu. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to w przeciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas zwróconego zakupu.

Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:

  • rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
  • rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,
  • rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
  • nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.


POZASĄDOWA DROGA ROZSTRZYGNIĘCIA SPORU

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.

 

Formularz zwrotu towaru - zwrot.pdf

Formularz reklamacyjny - reklamacja.pdf